mandag 6. februar 2012

Flere varianter av forklekjole

Før helgen var omme var to kjoler til produsert! Det gikk jaggu fortere for hver gang. Og jeg er stadig mer hekta :) Her er en i fløyelsstoff kombinert med prikkete bomullsstoff og brune skråbånd.


 Er så glad i disse tre fargene sammen!


Litt blonder fikk den også.


En annen ble laget i gammelrosa-blomstrete bomullsstoff. Her la jeg bare til hvit-farge siden mønsteret ga mye liv i seg selv.


Her valgte jeg en mer rødlig bruntone på knappene.
Her ser dere begynnelsen på min sykarriere ;D

Etter oppskriften skulle disse passe en 6 mnd. gammel baby. Men da jeg prøvde dem på min 2,5-årige niese, satt den som støpt som en tunika! Men da skal det være sagt at hun ikke er den rundeste bolla i verden ;) Men det er uansett ikke tvil; størrelsen er stooor! Andre som har erfaringer med stoff og stil-mønstre?

3 kommentarer:

  1. Nydelege kjoler, i utruleg flotte fargar!! Har liten erfaring med mønster og fargar, men eg har hatt den same erfaringa med ein kjole eg hekla som hadde litt same forma. Kvifor det er slik, veit eg ikkje ;)

    Ha ein fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Wow, du er jo proff allereie! Blonden på lommene er verkeleg prikken over ien. Så nydelege kjolar..!

    SvarSlett
  3. kjempeflink du er.

    SvarSlett