søndag 15. juli 2012

Ny leilighet

De siste ukene har gått i innflytting og en innsats for å prøve å gjøre kvadratmetrene om til et hjem. Nå om dagen sliper, beiser og maler jeg møbler. Det er gøy å se hvordan et møbel kan forandres med bare litt behandling og noen strøk. Til innflyttingsfesten fikk jeg mange nye blomster som gjør det svært så trivelig her. Jeg er også så heldig at jeg får hente meg hva jeg vil i hagen til mor og ha i vaser.

 

 

Ønsker alle lesere en fortsatt god sommer inntil videre. Jeg er snart tilbake med både strikke- og syprosjekter. Jeg har nemlig kjøpt meg sybord og har nå mye bedre plass for alle mine kreative saker-og gjør dermed alt litt lettere! Hurra!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! eg har hatt so mange bustader, alltid kjekt å gjere det mitt :D Gler meg til å sjå kor det vert.

    Klem!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny leilighet! Jeg har lyst å se bilder!!!

    SvarSlett