søndag 27. november 2011

Lilla Advent

Tenk, i dag er det første søndag i advent. Her har jeg satt opp "adventskrans", som slett ikke er noen krans men bare noen kubbelys på fat. Jeg synes det er likeså fint!  


Jeg synes advent skal ha lilla lys. Sammen med en liten, hvit julestjerne i en søt krukke, og et telys-glass, begge fra Blomstermiljø, ser det rent og vakkert ut.


*



Fatet er fra Indiska, og var så fint jeg kunne sett for meg. Duken er fra Princess, og jeg falt pladask for dette tynne, småsøte blondestoffet.




Nå tenner vi det første lys
aleine skal det stå
vi venter på det vesle barn
i krybba lagt på strå.

God søndag!

3 kommentarer:

  1. Nydelig advent hos deg! Søt og romantisk!!

    SvarSlett
  2. God advent til dere!!

    Nydelig teppe under :)

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig! lilla er jo advent!!! (selv om det ble hvite lys hos oss i år)

    duken var supersøt!
    god helg!

    SvarSlett