torsdag 7. mars 2013

Nyfødt - og en ny vår

Ei lita tulle ble nylig født. På tampen av en ny vår passer det seg med noe lyst og fargerikt. 

 


Mønster: Minikrea
Stoff: ruter fra Stoff og Stil, blomstrete fra lokal forhandler
Størrelse: 2-4mnd
Vanskelighetsgrad: lett til middels

        

Jeg vet det er en stund siden et strikkeinnlegg, men unnskyldningen er at syprosjekter går raskere. I tillegg er det svært gøy å holde på med noe nytt man får til. Men jeg strikker også, altså.. Innimellom :)

6 kommentarer:

  1. Du syr dei nydelegaste ting, uendeleg vakkert faktisk!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Denne var helt nydelig. Håper mottagerne vet å sette pris på den!
    Ha en god kveld.

    SvarSlett
  3. Den var utrolig flott! Her skjønner jeg at jeg må følge med :)

    God søndag!

    SvarSlett
  4. Det var den nydeligste versjonen jeg har sett av den buksa! Jeg har også brukt den oppskriften - utrolig grei. Men det blir, dessverre, ikke så romantisk og jentete her i gården, da jeg venter en gutt. God søndag til deg! :)

    SvarSlett
  5. Jeg kom tilfeldigvis, og heldigvis over bloggen din i dag:) Her var det mye fint! Jeg legger deg til i bloggrulla mi jeg:) Nydelig bukse!

    SvarSlett