lørdag 27. august 2011

Fornying av lampeskjerm

Jeg ønsket meg en ny lampe og visste akkurat hvordan jeg ville ha den. Men jeg kunne ikke finne den i noen butikker. Dermed dro jeg til en bruktbutikk for å leite etter en med den formen jeg hadde sett for meg. Og der fant jeg en! Og den kostet bare 25kr. Slik så den ut:



Da var det bare til å finne frem saksen! Klipp, klipp -av med det gamle! Så finne frem stoff som jeg tenkte kunne passe, og et nydelig blondebånd og: ta-ta!



Så har jeg en koselig, "ny" lampeskjerm!


I wanted a new lamp and knew exactly how I wanted it. But I could'nt find it anywhere in the stores. I decided to try one of the second-hand shops in town and look for one with the shape I imagened. And there I found one! And it only costed 25 kroners. Then I went home, found the scissors and cut it up! I found some fabric that I liked and a beautiful lace. That's how I got myself a new lamp!

2 kommentarer: